2015年9月6日 星期日

肥豬仔曬太陽

媽咪成日都話bb 曬多d太陽好ga!
特別係9點前既太陽係最好ga!
媽咪我邊有咁晨心番工早半個鐘出去曬太陽丫~
湊bb 個ee 就有咁晨心喇~~~
1個星期有2,3日我比完bb 佢之後佢帶bb 曬太陽~
佢仲好開心tim!最開心就係見到d 番學既哥哥姐姐~


 好似好enjoy 曬太陽wo~等媽咪都帶你曬多d 先~^v^


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀!!呢個EE 好好~~我地一開始咩都唔識, 佢教左我地好多野^^
      而家條街有人話BB 得意, 問我係咪自己湊我話唔係, 比EE 湊, 佢地都話個EE 湊得好好!!

      刪除
  2. 依個EE咁好會帶bb去曬太陽,我奶奶都唔會呀 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公放4點幾5點, 佢接完bb 都會帶佢去曬太陽ga^^

      刪除
  3. 開心bb,小高就最鐘意!YEAH ~

    回覆刪除
  4. 澄澄,近來幾好嗎?小高在此祝願你們一家在新一年過得更豐盛快樂 ~ Happy 2016 ~ ^^

    回覆刪除