2015年7月16日 星期四

圖書館加游水水

11 Jul 2015

話說調景領7月9號開左個新既圖書館~
未結婚前我都好鐘意同佳佳去下圖書館睇下書歎下冷氣~
咁近我當然要去朝聖啦~屋企行過去唔洗5分鐘^v^
其實都考慮左一陣帶唔帶肥豬仔去參觀, 因為驚佢無啦啦大叫大喊~
但唔理咁多喇, 帶左先算^v^
o個日仲同埋肥豬仔最愛既婆婆tim~~~


肥豬仔好乖冇大叫, 但係佢都冇睇過本書=.=
佳佳好有心機講故事佢聽, 佢就不斷望住d 姐姐跑同玩~
明明o係屋企同佢講故事佢都有聽ga ma!
可能圖書館太多野吸引佢喇~專心唔到^v^

之後番屋企開左個泳池仔比佢玩~
我地屋企唔大, 開完真係行都冇位行喇~~~
見到佢玩得咁開心, 不狂爸爸泵得咁辛苦!




自從生左BB 之後, 每個星期同佳佳既活動雖然冇以前咁多姿多彩~
但我地都好享受而家呢D 時刻~陪下肥豬仔簡簡單單就一日, 我地就已經覺得好開心好幸福喇^^

2 則留言:

  1. yeah~~澄澄 welcome 回來寫blog呀 ^^
    Jasper bb 好可愛呀,肥bb,好得意 ^^

    回覆刪除
  2. 見到你們一家三口真係覺得好幸福!^^
    ps. 小高同主任都好鐘意去圖書館....XD

    回覆刪除